Inschrijven

Wanneer je besluit om bij ons te komen studeren, kun je je online inschrijven via het onderstaande formulier of je kunt het inschrijfformulier downloaden. Je kunt dit vervolgens uitprinten, invullen en naar ons opsturen met een schriftelijke motivatie, een kopie van je paspoort of identiteitsbewijs, kopieën van diploma's en een pasfoto (die mag je ook digitaal aan ons sturen - graag zelfs).

Procedure:

Nadat we je inschrijving hebben ontvangen, krijg je van ons een bevestiging met een rekening voor het inschrijfgeld (zie de pagina 'kosten'). 
Nadat het inschrijfgeld is voldaan, krijg je een uitnodiging voor een intakegesprek met onze studentenbegeleidster.
Indien je je binnen zeven dagen na betaling van het inschrijfgeld bedenkt en er heeft nog geen toelatingsgesprek plaatsgevonden, dan krijg je je inschrijfgeld gerestitueerd. Daarna is dat niet meer mogelijk.
Als uit het toelatingsgesprek volgt dat je aan onze toelatingseisen voldoet, ontvang je daarna informatie over het nieuwe collegejaar, waar je het lesrooster kunt vinden en de boeken en de factuur voor het collegegeld (het collegegeld kan ook in termijnen voldaan worden). Bovendien krijg je toegang tot het uitgebreide studentengedeelte van de website waar je het jaarrooster, alle reglementen: zoals het tentamen- en examenreglement, informatie over alle modules, studiepunten en dergelijke kunt vinden.

Omdat niet alle browsers even goed formulieren afhandelen hieronder twee invulbare pdf´s om je inschrijving rustig op je eigen pc in te vullen en via de mail aan ons terug te sturen. Wanneer je er op klikt komt er een nieuw venster in je browser, als je hem wilt opslaan voor het invullen dan even rechts klikken en opslaan kiezen.

Indien je het online formulier gebruikt dien je na het invullen op een "dankjewel" pagina terecht te komen. Gebeurd dat niet, dan is het formulier niet correct verzonden!

Wil je eerst weten hoe wij met de ons verstrekte gegevens omgaan?
Kijk dan hier.

Alle onderdelen gemarkeerd met een* zijn verplicht



Persoonlijke gegevens
Adresgegevens
Overige gegevens
Wil je aub een scan van je diploma´s, je pasfoto en je identiteitsbewijs aan ons opsturen? Dat mag je later via de e-mail. Je krijgt het juiste adres via onze bevestigingsmail. Een fysiek kopie per post mag ook

Motivatie voor de inschrijving

Ondertekening en verklaring
Hieronder staat een aantal links naar verschillende documenten. Als je ze selecteert, openen de documenten in een nieuw venster. Wij adviseren je om de deze documenten eerst te lezen:
- Algemene bepalingen
- Toelatings- en inschrijvingsreglement
- Overzicht van de kosten

Akkoordverklaring: Door dit formulier te versturen, verklaar ik dat ik de gegevens naar waarheid heb ingevuld en dat ik de inschrijfprocedure, het toelatings- en inschrijvingsreglement en de algemene bepalingen op de website van de Academie voor Klassieke Homeopathie gelezen heb en deze als bindend verklaar. Ik ben mij ervan bewust dat ik met deze inschrijving een financiële verplichting aanga voor het gehele studiejaar en dat die verplichting stilzwijgend verlengd wordt tenzij ik de administratie voor 1 juli van het lopende studiejaar laat weten dat ik niet aan het volgende studiejaar wens deel te nemen. De hoogte van het inschrijfgeld en het collegegeld zijn mij bekend. Ik heb 14 dagen de tijd om mijn inschrijving alsnog, zonder verdere kosten en opgaaf van reden, terug te trekken. Daarna gelden de verplichtingen zoals omschreven in het inschrijvingsreglement.